Sony CEO’su, Bulut Oyun Sisteminin Teknik Zorluğunu Vurgulad – Webtekno

Geçtiğimiz yaklaşık 5 yıl içerisinde palazlanan, oyuncuların oyunları indirmeden internet bağlantısı aracılığıyla oyunları oynayabildiği bir sistem olarak geliştirilen bulut oyun sistemi, başta oyun endüstrisinde bir değişim yaratma potansiyeline sahipti.

Ancak bulut oyun sistemi, büyük firmaların yaptığı büyük yatırımların altında kaldı ve beklenilen ilgiyi oyuncular tarafından görmedi. Sony’nin CEO’su da bunun sebebinin henüz bulut oyun sisteminin hala teknik olarak çok fazla sıkıntısı olduğunu belirtti.

Bulut oyun sistemi, teknik zorlukları sebebiyle konsol üreticisinin tahtını sarsamayacak bir seviyede

Sony’nin CEO’su Kenichiro Yoshida, bulut oyun sisteminin konsol üreticisi için büyük bir tehdit oluşturmadığını düşünüyor. Financial Times’a verdiği röportajda, şirketin gelecekte internet üzerinden oyun akışı yapmak için çeşitli seçenekleri inceleyeceğini ve bunun için yapay zeka aracı GT Sophy’yi örnek alabileceğini belirtti.

Yoshida, bulut oyun sistemini hala teknik olarak “çok zor” süreç olarak tanımlıyor. Oyuncuların talep ettiği hızlı tepki süresi internet bağlantısına bağlı olduğu için en büyük sorun da bu.

Sony CEO’su bulut oyun sisteminin verimsizliklerine değindi. Sistemde sunucular günün büyük bölümünde boşta kalırken, akşam saatlerinde oyuncuların yoğun trafiğine dayanmak zorunda kalıyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi yorumlarda bizlerle paylaşmayı lütfen unutmayın.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*